Monday, May 28, 2007

روزگار من

1. از دیروز دارم سرک می کشم تو وبلاگ های دوست داشتنی ام.. چقدر دلم تنگ شده بود برای این نوشته ها و خوندنشون..

2. زنگ اسباب کشی زده شده! طفلکی مامانم دست تنهاست؟! بعد جواب می دم بقیه که هستن! فقط من نیستم.. دامادشون جای خالی منم پر کنه لطفاً !! من خیلی هنر می کردم وسایل خودم را باید جمع می کردم و می بردم خونه ی جدید که دینا به جای من جمع کرده و قرار هم نیست کسی به جای من بازشون کنه..
سعی می کنم وجدان درد نگیرم!
اسباب کشی خیلی بده!

3. خوابم میاد..

4. چقدر مزخرفه این سیستم مخابرات کرج! تا باهام تماس نگیرن یا خودم به کسی زنگ نزنم sms ها نمی رسه.. تازه اگه موفق بشن یا موفق بشم که تماس بگیرم! همش این خانومه می گه امکان پذیر نمی باشد!

5. گرمم می باشد.. یه عالمه حرف دارم که دیگه دیر شده شاید.. و حوصله اش هم نیست!

6. ای خدا می شه من کمتر تنبل باشم؟! واقعاً می شه به نظرت؟

7. رنگ سفیدم آرزوست! افسرده شدم از اینهمه سیاهی..