Friday, July 13, 2007

از همه چی

1. شمارش معکوس داره شروع می شه. فقط دو هفته ی دیگه مونده..

2. در حالیکه همه لباس هاشون حاضر شده و گذاشتن تو کمد! من فردا باید برای اولین بار برم پروی لباسم و خانوم خیاط متذکر شده اند که چندین بار باید برم و زمان زیادی می بره تا حاضر بشه!
بابا جان که پیش بینی کرده من بعد از عروسی حتماً به لباسم می رسم، چون درست روزی که مامان اینا رفتن لباسهاشون را تحویل بگیرن، من پارچه ام را تحویل دادم!!

3. هیچ وقت یادتون نره دعوت شدن به مجلس عروسی خیلی خیلی بهتر از اینه که خودتون جزء برگزار کننده ها باشین!

4. من مثل بچه های خوب دیشب همراه مهمونامون رفتم رشت. ساعت 2:30 خوابیدم و 6 صبح بیدار شدیم.
با عمو مهران رفتیم هلیم فروشی و هلیم خوشمزه خوردیم و وقتی سوار ماشین شدم سرفه ام گرفت و داشتم خفه می شدم و تا برسم به جلسه ی امتحان نصف بطری آب معدنی را خوردم.
از ساعت 7:15 تا 8 منتظر موندم تا سوالها را بدن و از ساعت 8 تا 9:15 منتظر شدم تا بیان اینا را جمع کنن و سوال های تخصصی را بدن! و شدیدن خوابم می اومد.
از ساعت 9:15 تا 10:40 هم منتظر بودم تا بیان همه را جمع کنن و خودم را برسونم به دستشویی! چون بطری آبم تمام شده بود و تو این فاصله ی 85 دقیقه ای ساندیس پرتقال بدمزه ای که داده بودن را هم خورده بودم!!
و همین فشارهای وارده و آلودگی های صوتی موجود که گاه و بی گاه آژیر دزدگیر خودرویی در آن حوالی به صدا در می اومد، باعث شد من از رتبه ی یک کنکور بازبمانم و شانس قبولی ام از بین بره.
تمام بعدازظهر هم به علت خستگی و انرژِی زیادی که صرف کنکور شد، خواب بودم..

5. من هنوز نمی دونم رو سفره ی عقد چی می ذارن، اونوقت بریدن و دوختن که ساعت 7 صبح روز عروسی دنیا جان 20، 30 کیلومتر (شاید هم بیشتر!) تا سالن عروسی را طی خواهد کرد و می ره سفره عقد را می چینه و برمی گرده!

6. من هنوز در حال نوشتن پشت کارت های عروسی هستم! تبریک می گم به خودمون! ما توانایی دعوت 1000 تا مهمون را هم داریم.. بیشتر مهمونای عروسی هم دوستا و فک و فامیل بابا خواهند بود! مامان جز خواهر و برادراش مهمون دیگه ای نداره.

7. باز با تأکید بر شماره 3 اضافه می کنم ملت فکر می کنن دختر شوهر دادن راحت تر از پسر داماد کردنه و سخت در اشتباهن!!

9 comments:

Anonymous said...

وقتی میگیم ما شهر محروم هسیم ... نگین نه ...
چرا امروز به ما ساندیس ندادن !؟
.
حالا عروسی کی هست ... ایشالله خوشبخت بشه
.
یه ایشالله دیگه ... ایشالله عروسی شما :دی !

Anonymous said...

تبریک حانومم روزی خودت

شیخ الشیوخ نادرالدین شاه said...

از این دو تا سخت تر شوهر کردن و زن گرفتنه خبر نداری!!!!1

Anonymous said...

بابا همه که عروس شدن چز دنیا!!! بابا بجنب!! ایشالله خوشبخت شن

Anonymous said...

موفق باشی

Anonymous said...

aroosiye khodete ?

Anonymous said...

اولا اینکه خوش بگذره و دوم اینکه چیزه فکر کنم حلیم اینجوریه

Anonymous said...

ماسو اسمی گیلکیست؟

Anonymous said...

aroosi bargozar kardan kolan sakhte-hala aroosie kie donya?