Tuesday, July 24, 2007

به افتخار عروسی

سه تا جوش در یک راستا روی چونه ام زده به چه گندگی!! .. منم که لبخند می زنم!

خانوم خیاط مریض شده اند! اصلاً نگران لباس آماده نشده ی من هم نباشید که من همچنان لبخند می زنم!

یه آفت زده تو دهنم به چه گندگی! سمت چپ دهنم فلج شده! غذا به سختی می خورم.. لبخند فراموش نشه..

از امشب.. نه! از فردا مهمونامون می رسن! .. لبخند همچنان..

مامان جان صبح به صبح میاد بیدار باش می ده می گه پاشو.. اتاقت را جمع و جور کن. منم می گم: کلاس دارم مامان! باید برم..
در تمام مدتی که خونه هستم غر می زنه به طور متناوب! .. منم که.... نه! لبخند نمی زنم! سکوت می کنم اختیار..

موبایل.. که ترکیده!

در همین راستا: صبح زنگ زدم به دوست گرامی آرایشگرمان که بپرسم کی حرکت می کند و کی می رسد و اینها! به پیشنهاد خود ایشان قرار بود موهای من و دینا را به شخصه درست کند و از یک ماه قبل فرموده بودند حتی مدلش هم توی ذهنش هست و ذره ای هم نگفت که چه مدلیست؟!!!
امروز فرموند سعی می کنند 5شنبه صبح حرکت کنند و خودشون را مستقیمن به سالن عروسی برسونن..
مامان جان هم که برامون وقت آرایشگاه نگرفته!
لبخند! (این لبخند حکم تکبیر پیدا کرده فعلن!)

8 comments:

Anonymous said...

چرا ترکیده؟
لبخند با اون همه مصیبت خیلی کار بزرگ و از خود گذشتنیه ای هست.ما رو دعوت نکردی ولی به جای ما اگر تونستی یه ذره شیرینی بخور
از طرف ما تبریک هم ابلاغ بفرما
در گوش عروس خانوم هم بگو دختر زود بود

Anonymous said...

یک : از بس شکلات می خوری :دی
.
واسه افت دهنت هم یه کم جوش شیرین بزار روش میگن که خوبه براش !
.
راسی پاشو اتاقتو تمیز کن :دی
:-P

Anonymous said...

پس الان حتما شبیه یه دراکولای خندان هستی
درسته؟

Anonymous said...

پس شکر خدا همه چیز مرتبه...حرص نخور دم همه عروسیا ازین اتفاق ها پیش میاد

Anonymous said...

نترس این بلاها سر همه اومده

Anonymous said...

شانس آوردی عروسی خودت نیست!

Anonymous said...

من استرس گرفتم، الان تو دلم دارند رخت می سابند و پهن می کنند و اتو بخار می کنند، تو اونوقت ميتونی هنوز به لبخند فکر کنی؟!
ايشالا خوشبخت بشند، خواهر عروس، چه خوبه که اينا رو می نويسی برای ثبت در تاريخ، کلی خوشم آمد :)

شیخ الشیوخ نادرالدین شاه said...

جای جوش ها میتونست روی دماغت باشه
خانم خیاط میتونست دار فانی را وداع کنه
میتونست به جای یه آفت دو تا آفت در چپ و راست دهنت قرار بگیره
مهمونها میتونستند از امشب برسند
مامان میتونست کمی خشن تر باشه
موبایل میتونست اصلا زنگ نخوره
دوست گرامی می تونست به اندازه ی من بد قول باشه
و ....!!!!1
پس لبخند بزن جان
لبخند