Monday, August 13, 2007

کابوس

بالاخره خودم را راضی کردم در همین هفته برم دندانپزشکی!!
اگه من پام به دندانپزشکی رسید و بالاخره دندونهام (که فاصله اش با نابودی داره کم می شه..) را سپردم دست دکتر، باید در تاریخ ثبت کرد.. فعلن که تصمیمش را گرفتم و این یک قدم رو به جلو ست..
آمپول بی حسی شاید فقط 30 تا 40 درصد از دردم را کم می کنه و پر کردن دندان که حالا باید عصب کشی هم بشن، وحشت آوره.
آخرین باری که رفتم دندانپزشکی.. - غیر از اونباری که دندونم را نشون دادم فقط و قرار شد بعدن برگردم و هیچ وقت برنگشتم! - برای یکی از دندونام 2 تا آمپول کامل را تزریق کرد خانوم دکتر عزیز و کلی هم اسپری بی حسی خالی کرد تا من کمتر درد بکشم! و فقط کمتر درد کشیدم..
می شه چشمهام را ببندم و وقتی باز می کنم همه ی دندونام تعمیر شده باشه بدون اینکه ذره ای درد حس کرده باشم؟! ای خداااااااااا .. می شه؟!

7 comments:

شیخ الشیوخ نادرالدین شاه said...

تا به حال بدون بی حسی دندون پر نکردی که قدر عافیت را بدانی!!!!1

Anonymous said...

نترس دختر.بگو اینبار اصلا درد نمیگیره.بذار خوب بیحس بشه
من یه ماه پیش رفتم برای کشیدن دندان عقل.دل به دریا زدم.خانم دکتر گفت حداکثر نیم ساعته تموم میشه.اولا که سه ساعت طول کشید.دوما میله دندانپزشکی که مثل پیچ گوشتی بود خم شد ولی دندان ما در نیومد.سوما که خانومی هم نتونست.یه آقایی اومد اونم نتونست و اخرش به فامیلمون زنگ زدم اومد اونجا تا ساعت 11شب من راحت شدم.وگرنه میخواستن فردا جراحی کنند.اینو گفتم که آروم باشی.اون شب دهنم رسما سرویس شد.مواظب خودت باش
نگران نباش

Anonymous said...

من که تا حالا دندون پزشکی نرفتم !

Anonymous said...

سلام
وبلاگ بسیار خوبی دارین با مطالب زیبا.
نمی دونم حاضرید تبادل لینک داشته باشیم یا نه فقط اجازه می خواستم بتونم شما را لینک کنم . ممنون .

Anonymous said...

ممنون .

ماکان said...

بد درد داره.... وای...این دفعه من نزدیک بود گریه ام در بیاد... دندون جلو رو عصب کشی کرد

شیخ الشیوخ نادرالدین شاه said...

خب شوخی شوخی انگار این کابوس کار دستت داد
خدا رحمت کنه ...