Saturday, June 2, 2007

تأثیرات زندگی

آقای ماکان مهرواژ را دعوت کردند به نوشتن تأثیرات و آقای مشرقی ماسو را دعوت کردند! تأثیرات بر جفتشون فکر نمی کنم فرق چندانی کنه.. یه جا می نویسم همه را..

1. بابام.. شهامت و جسارت و اعتماد به نفسم را ازش دارم.

2. مامانم.. تأثیرات زیادی توی زندگیم داشته و شاید اولین الگوی من بوده.
نگرانی های پی در پی اش باعث شد بیشتر سعی کنم روی پای خودم بایستم و ثابت کنم به تنهایی می تونم زندگی کنم. (فقط اندکی تا حالا موفق شدم!)
دستپخت عالی و غذاهای خوشمزه اش هم بی تأثیر نیست در زندگی!

3. کلاس کوچیک و با 10 تا تک صندلی دوم ریاضی دبیرستان که توش احساس خفگی می کردم!
و باعث شد بعد از یک هفته که از شروع کلاسها می گذشت، کیفم را بردارم و برم کلاس روبرویی که کلاس بزرگتر و بهتری بود و تجربی بخونم!

4. حمید .. که تأثیراتش کم نبوده..

5. فکر کنم دو سال زندگی دانشجویی و شهر غریب و تنهایی و این حرفها هم نباید بی تأثیر بوده باشه در زندگی..

6. دوستان زیادی که داشتم و دارم..

7. تلخ ترین تجربه ی این سالها... اگه بخوام مثبت نگاه کنم تأثیرات بد و خوب را با هم داشته..

7 comments:

شیخ الشیوخ نادرالدین شاه said...

دستپخت عالی و غذاهای خوشمزه اش هم بی تأثیر نیست در زندگی

شیخ الشیوخ نادرالدین شاه said...

تا حالا راجع بهش فکر نکرده بودم!
جدی خیلی مهم و تاثیر گزاره

Anonymous said...

نمی دونستم اینجا هم می نویسید همش به مهرواژه سر می زدم و دست خالی بر می گشتم.... به هر حال مبارک باشد به سلامتی !

Anonymous said...

خوب نمی دونستم اومدی اینجا....از صفر شروع کردن اون هم بعد این همه سال خیلی سخته نه! در این مورد همدردیم.....بهت لینکیدم

mim said...

salam khoshhalam az ashnaiye tasadofi ba shoma:)

Anonymous said...

خیلی خیلی خوبه اما باید دید این تاثیرات آدم رو تا کجا میبره! دنیا یه دنیا کمه خیلی بیشتر از خیلی دلم برات تنگ شده ، این روزها وقت نداری و من میخوام باهات حسابی حرف بزنم

Anonymous said...

پس چیکار کنم؟