Friday, June 22, 2007

اسباب کشی

لباسهای زمستونی این ور.. تابستونی را بذار اینجا و اونایی هم که نمی خوای این ور تر...
همه را می ریزم توی ساک..
و دوباره می ریزم بیرون!
لباسهای زمستونی اینجا.. تابستونی توی ساک و اونایی هم که نمی خوام می ذارم روی صندلی...

یک دسته از لباس ها هستن که با اینکه شاید دیگه هیچ وقت مورد استفاده قرار نگیرن باز دلت نمیاد بذاریشون کنار و باید باشن همیشه!

اسباب کشی می تواند بسیار وحشتناک باشد.. مخصوصاً که یک ماهی طول بکشه و تو بعد از همون یک ماه برگردی خونه و ببینی هر چقدر هم که از وسایل اتاقت جمع کرده اند باز انگار نه انگار.. و تو باشی و یک اتاق درهم و آشفته...
بدتر هم اینکه وسط اینهمه آشفتگی بشینی و حوصله جمع و جور کردن نداشته باشی..

اسباب کشی در بعضی موارد هم بسیار خوب می تواند باشد. در حال کشفیات بسیار هستم..
و پیدا کردن چیزهایی که خیلی وقته فراموششون کردی...

خونمون را دوست می دارم! 16 سالی می شه که اینجا هستیم. ولی نمی دونم ناراحتم که از اینجا می رم یا نه..
فعلن وقت ندارم به این موضوع فکر کنم!

4 comments:

شیخ الشیوخ نادرالدین شاه said...

خوش به حال خودم که در عرض 2 ساعت اسباب کشی میکنم !!!

دیدی دنیا دری وریما حذف کردند

میهن بلاگ نامرد بدون هیچ اخطاری بدون هیچ گفتگویی حذفش کرد

هیچ بک آپی از دری وریندارم
به طرز عجیبی حالم را گرفت

Anonymous said...

منم میخوام اسباب کشی کنم...ما نه کامیون دارم.نه چمدون.نه جایی واسه رفتن.

Anonymous said...

کمک می خواین؟؟؟

Anonymous said...

بستگي دارد.گاهي از خانه بيرونت مي كنند.گاهي فرار مي كني و گاهي به اميد جايي بهتر كوچ مي كني.خيلي فرق دارد بين رفتن و دررفتن