Thursday, June 28, 2007

روزمره

1. تصمیم گرفتم تا قبل از 4 مرداد مزدوج بشم!

2. برای مورد یک، هنوز داماد یافت نشده فقط..

3. من و مامانم و کل خانواده هنوز در عجبیم که تو خونه ی ما چقدر وسیله بوده که هر چقدر که میاریم، باز هم هست.. تبریک می گم به خودمون! که مطمئنم اینجا (خونه ی جدید) عمراً اگه بتونیم همش را جا بدیم..

4. من امروز بعدازظهر کنکور دارم! مثل احمقا.. شدیداً پشیمونم که چرا ثبت نام کردم! .. مگه اینکه خدا به زور بخواد من قبول شم! وگرنه که مطمئنم مجاز به انتخاب رشته هم نخواهم شد. ولی از آنجایی که من خواهم توانست حتماً! امتحان هم خواهم داد.

5. از کنکور بدم میاد!

6. دیروز با مهسا جان کل شهر را پیاده گز کردیم تا خریدهاش را کنه. انقدر گفت استرس دارم برای هفته ی دیگه که قراره بیان خواستگاری و تا آخر تابستون مزدوج شن! و ... منم استرس گرفتم! و نگرانم براش.

7. شماره یک را جدی نگیرید!!

5 comments:

Anonymous said...

خونه نو مبارک ! امیدوارم عروسیت رو توش بگیری خانومم

Anonymous said...

نمیدونم-مال منم نیست این بلاگ رولینگ؟؟حالا چی کنیم؟شماره یک رو زیاد زود نرو طرفش.دو هم پیدا میشه.سه هم خوبه تا خرت و پرت ها رو بیرون بریزید.چهارم که باید لیسانس رو بگیری تا فوقش رو ادامه بدی.پنجم چاره ای نیست.ششم به مهسا سلام برسون بگو زیاد استرس نداشته باشه.وقتی پاییز رفت و زمستون اومد خیلی معمولی شده براش...هفتم.خیالم راحت شد.شاد باش و دیر زی

شیخ الشیوخ نادرالدین شاه said...

با عرض پوزش رفاقتمون سرجاش ولی برای گزینه ی 1 زیاد رو من حساب نکن!!!!1
حال داری کنکور میدیا!!!1

Anonymous said...

اميدوارم شوخي شوخي جدي بشه ماهم يه پلو بيفتيم

Anonymous said...

توئم جدی نگیر که خریته !