Friday, September 14, 2007

خواب زمستونی

آخرای زمستون گذشته که بعد از کلی آنتی بیوتیک خوردن و سرما خوردگی های تمام نشدنی.. آخرین دکتری که رفتم به این نتیجه رسید که آلرژی هست.. دو تا قرص برام نوشت که هر کدوم را پیدا کردم، بخورم.
خب همون اولی که باید روزی یک عدد می خوردم را پیدا کردم و 10 تا دونه ازش خوردم و دیگه اثری از آبریزش بینی و تب و ... نبود و خوب ه خوب شدم!
تا امسال که دوباره رفتم همون قرص را بخرم و چون اولی را نداشتن، دومی را که باید روزی یک نصفه می خوردم را خریدم. بعد از خوردن دو تا نصفه قرص فهمیدم چرا خانوم دکتر گفتن که روزی یک نصفه!
همون یک نصفه قرص کوچولو خوردن همانا و بیهوش شدن من همانا.. با همون یک نصفه قرص اولی که خوردم آبریزش بینی ام قطع شد اونم در حالیکه دستمال کاغذی را نمی تونستم از خودم جدا کنم تا قبلش..
دو روز نخوردم و دوباره داشت شروع می شد. این یعنی دوره ی درمان را باید کامل کنم! ولی این خواب آور بودنش خیلی بده..

2 comments:

Anonymous said...

خواب اور بودنش بهتره اینه کهی ادم فینگ فینگ کنه :دی !

Anonymous said...

من هم آلرژی پاییزه و بهاره دارم که بیچاره ام کرده. این قرصها هم برای من موقتی هستن. وقتی می خورم همه اش می خوابم، نمی خورم هم که عطسه و آب ریزش و صورت گل گلی !
کار خوبی می کنی اینجا می نویسی :)