Friday, May 9, 2008

مشترک مورد نظر

این چند روزه شدیدن درگیر بودم و حتی نیم ثانیه هم وقت آنلاین شدن نبود. البته سیم کشی داخل این ساختمون هم ایراد داره ظاهرن. دیروز فقط یه سیم روکار کشیدن برای یکی از پریز ها و در یک نقطه می شه از تلفن استفاده کرد!! بدشانسی تا چه حد؟!

مطمئنن در اولین پست بعد از این چند روز باید از این آقاهه یه تشکر عریض و بلند بالا داشته باشم. سه شنبه سی‌دی ها به دستم رسید و کلیییییییییییییییی مرسی!! از صبح سه شنبه تا چهارشنبه تو ماشین فقط صدای شهرام شبپره به گوش می رسید و کلی لذت مند گشتیم :دی
هر کی هم تو ماشینم نشست ذوق زده توضیح دادم تازه به دستم رسیده و حالش را ببرید.. حالا نمی دونم کیا در دلشان به اینهمه ذوق زدگی من خندیدن!! ولی روز منو ساخت چون 90درصد روز سه شنبه را من تو ماشین و در رفت و آمد بودم و بالای 100 تا آهنگش را گوش کردم..
وظیفه ی خود می دانم بدین وسیله از شما دوست گرامی که ترانه های قدیمی آقای شهرام شبپره را فرستادی تشکر ویژه به عمل آورم.
فکر کن که من هنوز سی‌دی گوگوش را گوش نکردم.. یعنی دیشب تا Play زدم به آهنگ دوم نرسیده خوابم برد.


وسط اینهمه کار و بدبختی و برو و بیا موبایل منم قطع شد! یه سیم کارت عاریه (؟) گرفتم و دستم بود این چند روز. الان بر سر دو راهی هستم برم وصلش کنم یا نه؟!
اینترنت هم که دچار محدودیت شده با این وضع خراب بودن سیم کشی ها. موبایلم هم که تعطیله! شماره ی خونه ی جدید را که خودم هم بلد نیستم، چه برسه به بقیه ..
در دسترس نبودن هم عالمی داره ها..

1 comments:

Anonymous said...

شهر کتاب کنسل شد؟؟؟