Wednesday, July 28, 2010

آدم ِ بی‌اعصاب ِ ناراحت ِ غیرقابل معاشرتی هستم این روزها

6 comments:

حبیب said...

یعنی فرار کنیم الان؟؟
ولی اینطور به نظر نمی رسی ها
عکس جدیدتون رو دیدم: بعضی چیزها با وجود تغییرهای خیلی زیاد ، تغییری نمیکنند... مثل زیبایی

Anonymous said...

سلام. عکس جدید کجا است؟

دنیا said...

بی نام و نشان عکس جدید هم می‌خوای؟
:))

حبیب said...

واسه پستای بالا کلی حرف داشتم ولی چون کامنتدونی بسته اس خب چیزی نمیگم

mOorChE said...

سلام دنیا ... نمی دونم بشناسیم یا نه .‏
تو گودر دنبالت میکنم ... دنیا ، من یه بلاگ می خوام تو بلاگر درست کنم ولی هیچ کدوم از قالبهاش اصلا این فونتی که تو بلاگهای فارسی مرسومه رو ندارن ... منظورم همین فونت
"tahoma"
بود
میشه بهم کمکی کنی بگی باید چی کار کنم تا بتونم قالب بلاگمو اینجوری درست کنم
ببخش که اینجا کامنت دادم نمیدونستم چی جوری باید بهت میل بزنم
این میل منه ممنون میشم کمکم کنی و بهم جواب بدی

www.moorche@gmail.com

asal said...

من عاشق آدمای بی اعصاب ناراحت غیر قابل معاشرتم.
بخصوص با موهای یه سانتی