Sunday, November 4, 2007

خسته شدم!!
بعد از یک ساعت و نیم عصب کشی که تمام بدنم درد گرفت و خشک شد! پر کردن دندونم موکول شد به روزی دیگر. سه جلسه برای یک دندون فقط!!
تازشم امروز که از همین دندون عکس گرفت و عکس 4 تا دندون باهم بود! کشف جدید به عمل آمد که دو تا دندون پر شده ی 7 سال ِ پیش، نیاز به عصب کشی دارند..
دخترعموی دانشجوی دندانپزشکی مان از همان روز اول پیشنهاد داد که همه ی دندونهات را بکش و یه سری دندون جدید سفارش بده! مامانم هم کم کم داره به این نتیجه می رسه که برو همین کارو کن!
اینجوری که داره پیش می ره.. اکثر دندونام حداقل یکبار پر خواهد شد!

پ.ن: افروز جان حالا می تونی بسیار فراوان بیشتر فخر بفروشی. منم اصلن حسودی نمی کنم!

7 comments:

Anonymous said...

سلام. مواظب دندونات باش .همه رو هم پر کنی خوب محکم میشه عوضش

Anonymous said...

عزیز دل خواهر ... از عکس چیزی سر در آوردی ؟؟؟

من چه کنم که ذاتا فضولم .. نمی تونم کاریش بکنم .. اینجا معتقد هستند که دندون عصب کشی را حتما روکش می کنند ... مخصوصا اگر سطح پرکردگی اش زیاده و اینکه دندان عصب کشی شده سست تر از دندانهای دیگر است .. علت اینکه من الان هر روز یک پام تو مطب دکتره همیه .. تا الان چهار تا کراون گذاشتم سه تای دیگه هم باید بگذارم .. اگر هم دندان جلو بود که مشخصه ..باید بهت بگم جند سال دیگه رنگش تغییر می کنه و باید روکش بشه

ننه اینها را بهت گفتم که مطلع باشی .. خدای نکرده توی دلت خالی نشه .. می بوسیمتان

Anonymous said...

ما که نه از عصب کشی نه از پر کردن چیزی حالیمون میشه ...
اینطور که شما میگی ادم میترسه بره دندون پزشکی بهمون بگن بیا فکتو کامل عوض کن :دی

Anonymous said...

ای جان درد دندون دمار ادمو در میاره یه دنیا!

مامان غزل said...

الان دیگه فخر فروختنم کور شده اساسی. جدا" که دلم برات سوخت! ولی فقط خدا کنه که دندونپزشکه کارش خوب بوده باشه و گرنه.....

Anonymous said...

درد مشترک داریم!

Anonymous said...

...