Monday, November 5, 2007

می گم بهتره اول به این موضوع فکر کنی که می خوای ازدواج کنی یا نه؟ وقتی جواب این سؤال را قاطعانه پیدا کردی، اگه مثبت بود به این آدم فکر کن.
ویژگی های مثبت و منفی که تو نظرت اومده را جدا کن، ایده آل ها و انتظارات خودت را دسته بندی کنی تا بتونی بهتر تصمیم بگیری.
من فکر می کنم تو هنوز حتی نمی دونی می خوای ازدواج کنی یا نه؟ به این فکر کن اگه تو این سن ازدواج کنی چی ها را به دست می یاری و چه چیزهایی را از دست می دی. و اگه چند سال بعد ازدواج کنی چی؟! هنوز خیلی فرصت داری.

ولی تقریبن مؤدبانه ازم می خواد نظراتم را نگه دارم برای خودم و حرف نزنم دیگه!!

5 comments:

Anonymous said...

دنیا جونم .. کاشکی اینجا هم نظر خصوصی داشت .. ببین با این توصیفاتی که کردی باید خوب باشه .. فقط اون نوارها .. رنگش باید نارنجی بوده باشه و رو شعله آتش آبش کنه .. اینو بعدا یادت بمونه .. برای اطلاعات خودت .. اسمش هم هست گاتا پرچا ..

آخ امان از این آدمهای تازه بالغ و تازه عروس... نه ... تازه خواستگاری شده ..

اصلا به هییچ کدوم نباید هیچی گفت ..

Anonymous said...

ببین ین حرفا خوبن...
اما اونی که بخواد هر کاری رو که می خواد می کنه!
در واقع من به این نتیجه رسیدم که
آدما تصمیمش رو که گرفت تازه بعدش میره مشورت می کنه.
...

Anonymous said...

قضیه یکی از بچه ها شده که تو 18 سالگی عروس شد و ... :دی

Anonymous said...

دنیا جونم سلام .. خوبی ؟ خیلی دلم میخواد کامنت بذارم ولی .. نمیدونم چرا اینجوری شدم .. ببخشید .. این خیلی زشته آدم واسه وبلاگهایی که دوس داره نتونه 2 خط کامنت بذاره .. الان یاد چندین سال پیش افتادم که نوشته هاتو خیلی دوس داشتم و همون موقع ها یهویی رفتم و خبری ازم نشد .. و وقتی برگشتم و دوباره اسمتو دیدم چقدر خوشحال شدم که هستی..
دنیا واسم دعا کن
راستی اون پست "به کجا فرار کنم" خیلی واسم دق برانگیز بود ، حال اون پستت رو کاملا ً درک نمودم چرا که منم یه بار مشابه اون رو تجربه کردم .. و اونقدر برام اذیت کننده بود که شهریور 84 یه پست راجع بهش نوشتم .. یکی نیس به این دوستای دلسوز بگه کی آخه وکیل وصی خواست .. یکی از چیزایی که خیلی بدم میاد و شدیدا ً منو می ریزه بهم دخالت در امور شخصیم ِ

Anonymous said...

واقعا ً ازدواج مسئله ای هستش که آدم تو سنین پایین خیلی ساده فرضش میکنه و البته شاید انعطاف پذیری آدم بیشتر باشه ولی تصمیم درست گرفتن برای این قضیه خیلی شرط ِ .. قربون دستت که راهنماییش کردی .. اما جوونای این دوره زمونه اینجورین دیگه مادر !