Tuesday, November 13, 2007

من می دونم گیجم کمی! - فقط کمی - ولی گاهی به بقیه هم اثبات می کنم ظاهرن!
می گه این عکست را دوست دارم! می گم لطف داری، چشمات قشنگ می بینه !! دارم فکر می کنم چه ربطی داره اینی که من گفتم؟!

دیروز که کانون بودم به خانوم کاف می گم مامان گفته موقع برگشت نون بخرم.. با خنده می پرسه مطمئنی قراره نون بخری؟ مامانت چیز دیگه ای نگفته؟!
هفته ی قبل مامان زنگ زده بود وسط کلاس نقاشی و سفارش خرید سبزی داد که موقع برگشت بخرم. گوشی را قطع کردم به خانوم کاف گفتم مامانم هزار بار یه جمله اش را تکرار کرد! فهمیدم دیگه.. و رفتم سر کارم.
یک ساعت بعد قیافه ی مادر عزیزم دیدنی بود! می گه من گفتم سبزی که خریدم شنبلیله اش زیاده، گشنیز بخر.. اونوقت شنبلیله خریدی؟!

بقیه ی کارهای قشنگم را هم نمی گم! چشمم می زنید..

2 comments:

Anonymous said...

خدا رو شکر ما نه نونوایی میریم نه بهمون میگن برو سبزی بگیر ... چون از سبزیا فقط پرپین و جعفری ر و میشناسم :دی
.
.
در مورد پ.ن پست قبل هم اینطور که بوش میاد اونا نمیدونن پیش فعال چیه .

Anonymous said...

در مورد گيجی نگو، که خودم به نوع حادش مبتلا هستم!
ولی خوب اينکه چشمام قشنگ ميبينه خيلی هم بد نيست :)