Thursday, November 1, 2007

فعلن که به خیر گذشت

ده دقیقه زودتر رسیدم.. پشیمون شده بودم از زود رسیدنم. صدای این مته دندون سوراخ کن!!! که از توی اتاق می اومد روی اعصابم بود و هر لحظه پشیمونم می کرد از اومدن..

روی صندلی که نشستم (دراز شدم!) شدیدن پشیمون شدم که چرا اصلن اومدم. من و چه به دندونپزشکی.. بعد به خودم دلداری می دادم که بهش فکر نکن. فکر نکن. فکر نکن..

بوی دندون سوخته ی له شده ی پودر شده که به مشامم رسید نزدیک بود بالا بیارم! درد چندانی نداشت ولی این بو داشت می کشت مرا..

خانوم دکتر دسته ی مسواکش !! را کرد توی دهنم و در مانیتوری که روبروم بود، دندون سابقم ! را نشونم داد. دندون سابق چون فقط سه تا دیواره باقی مونده بود و یه چاله ی عظیم.. می تونستی حدس بزنی اینجا قبلن دندونی وجود داشته و آخرین بازمانده هاش توی مانیتور دیده می شد!

خانوم دکتر بسته ی میخ هاش را گذاشت روی میز و هر کدوم را فرو می کرد توی دهنم و تا ته ِ تهش را فرو می کرد در دندون بیچاره ی من و در می آورد..

کارش که تمام شد و پنبه ها را فرو کرد در سوراخ دندونم.. تازه دوزاریم افتاد که عصب کشی که می گفتن همین بوده احتمالن! عجب غولی درست کرده بودن از این عصب کشی برای من.. ولی من درد وحشتناکی که حدس می زدم را اصلن درک نکردم شکر خدا!

الان یه آدامس (!) روی دندونم هست و عملیات پر کردن و بقیه اش مونده تا یکشنبه!
جای این آمپولِ که زده هم درد می کنه خیلی.. :((

پ.ن: یک ساعت قبل از اینکه برم دکتر زنگ زده و نیم ساعت درباره ی دردها و وحشتناک بودن عصب کشی و بدبختی هایی که سرم قراره نازل شه حرف زده و ته ِ ته ِ دل منو خالی کرده..
از دندونپزشکی که برگشتم، می گه دیدی گفتم درد نداره و نباید بترسی!! :-O

6 comments:

4040e said...

: )

Anonymous said...

الان شدین دنیا بی دندونه :دی

شیخ الشیوخ نادرالدین شاه said...

مبارک باشه

Anonymous said...

دندونت خوب میشه. و من امیدوارم دلت هم خوب بشه.داستان چندی پیشت رو خندم.مقاوم باش
همه چی در احتیار توست.

Anonymous said...

دنیا جان ... من سه تا تز درباره دندانپزشکی دارم :
1. دکترت مرد باشه .. به زن اعتباری نیست .. شرمنده روی همه فمینیستها مخصوصا خودم

2. اگر حالا مرد بود .. لبنانی چشم سبز شوخک باشه ... مثل دندانپزشک خودم

3. آخه عصب کشی هم درد داره ...

4. یک لطفی در حق خودت بکن .. به دکترت بگو از دندونی که عصب کشی کرده عکس تکی بگیره و مثل این که چیزی حالیته خوب بهش نگاه کن ... الان تریکش را بهت میگم .. اگر عصب کشی خوبی برات کرده باشند .. تا آخر و انتهای استخوان دندان باید خالی و روشن باشه ... و تا ته هم رفته باشه ... این یکی از بدبختی های علم دندانی ایران است .. من الان چهار تا دندان نصفه عصب کشی شده دارم که الان هر کدومش دو سه هزار دلار برام آب خوردند تا ترمیم بشن ... اگر تونستی و دلت خواست این کار را بکن ضرر نمی بینی ... حداقل دکترت می فهمه که تو سرت می شه .. اگر توضیح خواستی بگو برات لینک بفرستم خوب مطالعه کنی ...
5. آره خودمم عزیزم .. شرمنده که نگفتم .. خیلی حالم بد بود .. می ترسیدم اونی که می شناسمش چیزی اش شده باشه

6. مواظب خودت باش .. اگر خواستی حتما بهم بگو

Anonymous said...

لینک شما اضافه شد. با اضافه کردن لینک ما مارا یاری کنید