Tuesday, December 25, 2007

0

نبودن اینجا بهتر از بودنشه.. مثل نبودن من..
فکر کنم امشب به اندازه ی کافی سرزنش شدم که برای یکبار هم که شده به قول شما حرفتون روم اثر بذاره.

اینجا هم تمام شد. شاید مثل...

هیچ جای نگرانی هم نداره. فردا صبح "لطفن" گوشی هاتون را بر ندارید که به من زنگ بزنید یا sms بدید.
من خوبتر از همیشه ام.

پ.ن: پروانه جانم، عزیز دلم قهر نباش با من. خودم هم نمی دونم چم شده. فقط خسته ام، خیلی خسته..
هزار صفحه هم بنویسم که اینجا مال من ست و چهار دیواری اختیاری و برای خودم فقط می نویسم، اونی که نخواد بفهمه هیچ وقت نمی فهمه.
من خسته شدم، خسته..
هنوز نفهمیدم چقدر در این زندگی سهم دارم. همه از من انتظار زندگی ای دارن که طبق معیارهای خودشون درست و صحیح باشه. و هر چه زمان می گذره من بیشتر و بیشتر سرزنش می شم بابت فکرم، رفتارم، زندگیم..
من تمام سعیم را کردم که....
از من ناراحت نباش..

خانم یا آقای بی نام به وبلاگ ها هم سر می زنم.

17 comments:

Anonymous said...

دنیا جانم ؟؟؟؟ نکن این کار را ... چرا باید یک عده دیگه بتونند روی تصمیمات تو به این راحتی اثر بگذارند .. تو اینجا را می نویسی برای خودت یا دیگران ؟؟

اگر برای دیگران است پس ببندش ( خیلی عصبانی ام واقعا داره دود از تو دماغم میاد بیرون ) ولی اگر برای خودت است .. هیچ وقت .. هیچ وقت دلیلش سرزنش یا نکوهش یا فرمایش دیگران نباشد ... اگر اینجا تمام شود من تا ابد با تو قهرم .. تا ابد .. من اینجا را دوست دارم . .. احترام به نظر متقابل هم سرم نمیشه ..همینه که هست .. اه .. این اه هم یعنی خیلی عصبانی ام .. خیلی

Anonymous said...

اونی که سرزنشت کرده را بفرستش پیش من ... بهش بگو یکی باهات کار داره ... من دلم شکست ...

Anonymous said...

ساعت یک صبحه فردا چشمام داره روی هم می افته .. فردا صبح که برگشتم حتما توبه نامه نوشتی که جایی نمی ری

من گریه .. من گریه .. من گریه .. من گریه .. من گریه

Anonymous said...

نوشتن یه حقه و ننوشتن هم یه حق ...امیدوارم هرجا که هستی موفق باشی ...به وبلاگ هامون که سر می زنی؟

Anonymous said...

...

Anonymous said...

دنیا؟؟؟ یعنی چی؟؟ :(

Anonymous said...

می دونی دنیا جان

الان بابت فکرت .. رفتارت .. زندگی ات وبلاگ را می بندی ... دفعه دیگر در برابر انتقاد های دیگران چه کار می کنی ؟ به قدم بعدی ات فکر کردی ؟؟

ناراحت هستم ولی دیگه هیچی نمی گم ...

Anonymous said...

به نظر من کسایی که میان اینجا و می خوان مجبورت کنن که بنویسی دقیقا به اندازه همون کسایی که دوس ندارن بنویسی مقصر هستن شاید هم بیشتر چون میخوان مجبورت کنن که طبق خواسته اونا عمل کنی وبنویسی یعنی اونا هم این حق رو برات قائل نیستن که ننوشتن و نوشتن از اختیارات خودته و خودت آزادانه می تونی تصمیم درست رو بگیری ... یک کم رو تصمیمت بیشتر فکر کن شاید حرف ما هم روت تاثیر گذاشت :دی

Anonymous said...

من امروز از پروانه شنیدم و بقیه ش هم که....
من نه به فکر بیماری کسی هستم و نه میخوام کسی رو نجات بدم

من خودخواهم و میخوام که به من به "خودم" بد نگذره، میخوام که نوشته های قشنگ و نه مثل همه رو بخونم
میخوام که توی یه بلاگ حس راحتی داشته باشم، اینجا دارم، میتونم بخونم و میخوام که بخونم
پس: باش.....رفتار اشتباه کسی رو که نمیتونی درست کنی، اقلاً دنیای کوچولوی قشنگ من و پروانه و پروانه ها رو بهم نریز! باشه؟ آفرین دختر گل

Anonymous said...

دنيا خوشگله

فكر ما رو هم بكن بابا، كلى عادت كرده بوديم به اينجا. دنيا جون من تازه وارد دنياى وبلاگنويسى شدم ولى ميدونم كه نگهداشتن و مديريت يه وبلاگ مثل مديريت يه زندگيه. نبايد بذاريم ديگران از بيرون باعث از هم پاشيدنش بشه مگر اينكه خودمون واقعا خسته بشيم و ببريم

در هر حال هر جا هستى شاد باشى و اميدوارم باز هم به من سر بزنى عزيزم

ميبوسمت، هميشه شاد باش

khamol said...

هرچند کلا از فرار کردن خوشم نمیاد ولی اگر به نظرت نبودن وبلاگ بهتر از بودنشه همینکار رو بکن.همیشه موفق باشی

Anonymous said...

دنیای عزیزم می دونم الان خسته ای... همه هم حق خسته شدن دارن... مطمئنم بعد ازینکه خستگیت در رفت و روحیه ی تازه گرفتی دوباره دلت تنگ می شه... میای و دوباره حتی با وجود ادمایی که نمی فهمنت بازم می نویسی... مطمئنم...
منتظرتیم...

Anonymous said...

دههه
سلام
یعنی چی ... یه هفته نبودما .. چه خبر شد تو این یه هفته ... یعنی می خوای دیگه ننویسی ... چرا اخه ... اذیت نکن دیگه ... حالا یه مدت برو بعد دوباره برگرد بنویس ...
.
برگردیا !

Anonymous said...

این تن بمیره دوبار برمیگردی و مینویسیا ... اصلا مگه بلاگر از این سیستما نداره که هر کی رو که خودت بخوای بتونی بزاری وبلاگت رو ببینه ... که با جی میل و پسورد باید وارد شد تا وبلاگت رو دید ... اونطوریش کن

Anonymous said...

خوشحالم که خوبی

Anonymous said...

masalan oomade boodam begam tehran ke hastam nemitoonam vase hichkodoom az blogat comment bezaram.vali hala ke oomadam khoone mitoonam.aksaran ham az google reader mikhoonam.vali oomadam didam inja ro tatil kardi.aha gofti naporsim chera.okey harjoori ke khodet rahati.vali nevehstan man yekio kheili aroom mikone.toam edame bede hala blog ya harjaee.blog ham malekhode khodete pas nazar adamaye dige bara fekret tasmim begiran.miboosamet dooste mehraboone khosh sedaye nazam:)

Anonymous said...

omidvaram bad az ye modat pashimun beshio biay domartabe benevisi. del tanget misham injuri donya junam akhe:*