Monday, December 3, 2007

من الان عذاب وجدان دارم؟ دارم می گردم دنبال عذاب وجدان؟ می خوام هی به خودم یاد آوری کنم کارم بد بوده؟
مگه من می دونستم؟ رفتارم بد بوده؟ خب بد بوده..
تقصیر خودش بود؟ هووووم؟ اونکه امروز کار به کار من نداشت غیر از اینکه جوابم را نداد! مگه آدم میره مجلس ترحیم، گوشیشو نمی بره؟ یا اگه گوشیش همراهش بود و یکی پشت خط شاید داشت آتیش می گرفت!! نباید جواب بده؟ هان؟
من باید در کمال آرامش بعد از چند بار زنگ زدن و انتظار می پرسیدم تا حالا کدوم گوری بودی؟ .. همون تا حالا کجا بودی؟ و تو هم لابد تعریف می کردی؟
عمرن !! این جور مواقع سکوت می کنی و لابد باید هزار بار بپرسم تا دهنت را باز کنی! تازه اگه قبلش عصبانی نشده باشم از اینهمه سکوت و هیچی هیچی گفتن و حرف نزدن!
من هنوز هم بابت دیشب می تونم بکشمت!! اونوقت امروز باید آرامشم را حفظ می کردم؟!
اه
من اصلن وجدان ندارم! انسانیت نمی دونم سیری چند!

..

آقا؟ خانم؟ خر کوچولو کامنتدونی نداشتید جواب بدم، اینجا می نویسم: ممنون که بدون عادت قبلی کامنت گذاشتید و حوصله کردید و نوشته ی طولانی منو خوندید. چرا نمی نوشتم؟ اینجا واسه نوشتن هست، برای اینکه بعدن ها خودم یادم نره..

4 comments:

Unknown said...

من تو دعوا زن و شوهری دخالت نمیکنم .
:-P

Anonymous said...

دنیای عزیز دلم تولدت مبارک.... ایشالا همیشه خوشبخت باشی و شاد!!!

ئه خیلی تابلو بود منم برای برادرم می خوام بیام خواستگاری؟؟؟؟ به جون بچه ام اگه من منظورم این بوده باشه!!! دختر تو چرا فکر بد می کنی بابا! من همینجوری گفتم پیشاپیش تولدتو تبریک بگم :دی... تازه تو خودتم که موافقی عروس ما بشی :))

بعدم حالا یه کم کوتاه بیا اونی رو که خبط کرده نمی خواد بکشی... بگذر عزیزم...;)

Anonymous said...

donya chera nemitoonam injaa copy paste konam kloi barat type kardeh boodam farsi keh comment bezaaram inja nmisheh right click kard

khob eib nadareh, ghesmat nabood nasaayeh madarbozorganeh mano bekhooni

ghorboonet beram miboosmat yeh donyaa

marjan- az ghalb kavir

Anonymous said...

دنیا جونم ... قربون ریخت ماهت .. یعنی واقعا هنوز عذاب وجدان را پیدا نکردی ؟؟؟ خداییش همه این کارها را خودت تنهایی کردی ؟؟

نکشش مادر .. نکش .. بگذار بدبخت زنده بمونه.. بخاطر این تک و توک موی سفید من .. ازش بگذر ...

ممنونم از همه محبت هات .. نمی دونی چقدر متشکرم و دوستت دارم ..