Sunday, December 23, 2007

امروز خواستم بگم ادب از که آموختی؟! گفتم ادب از کِی آموختی؟! بعد از کلی خنده، خواستم دوباره بگم، باز گفتم کِی !!! آخرش به این نتیجه رسیدیم که من از بیان ضرب المثل خودداری کنم بهتره، بذاریم ضرب المثل ه آرامش داشته باشه!
نکه خیلی شاهکارم!! دارم اعتراف هم می کنم. تازه دوستمان فکر کرد تمام وقتهایی که غلط غلوط تایپ می کردم، نبود برچسب فارسی روی کیبورد همش بهانه بوده !!

امروز یادم افتاد دوشنبه که تولد فرناز بود و چهارشنبه تولد حمیدرضا، سه شنبه هم تولد یه دوست دیگه بود که فراموش کرده بودم!
خواستم بیام اینجا تبریک بگم با تأخیر. بعد فکر کردم آدمی که فقط یک دقیقه تاریخ تولدش را تو فیس بوک گذاشت و بعد هم حذفش کرد!! شاید سکرته تولدش :دی
تولدت مبارک بسیااااااااار و اگه افشاگری ایرادی نداره، بیا خودت بگو :دی

5 comments:

Anonymous said...

خانم گل شما به همه ی کسانی که تولدشونه لطف داری...مرسی که اینقده گلی...

Anonymous said...

تولد شما هم مبارک

Anonymous said...

:ي:ي:ي

اين بسه؟
خب ژه کنم؟
خوبمممممممممممم!
تو خوبی؟

بابا اينقدر چوبکاری کردی مارو که ديگه نميتونيم توی روی شما نگاه کنيم :ي:ي:ي

جدی ميگم

Anonymous said...

...

Anonymous said...

تولد منو که تبریک گفتی ... همین بسه.... راستی ها ... این عربها حال تقویمشون خوب نیست ... ببینم ما از میلادی دزدیدیم یا میلادی ها از ما ...
تولد همه مبارک .. چشمک .. چشمک .. من ماچ .. من موچ