Wednesday, March 19, 2008

من الان یه دختر کثیفم که حوصله نداره بره حمام

5 comments:

Anonymous said...

سلام خواهش می کنم برو حمام چون اگه نری تا آخر سال کثیف می مونی!!!
به من سری بزن

Anonymous said...

نگران نباش! من الان یه عدد انسان تمیز هستم

Anonymous said...

دنیا جونم من الان دیووه می شم!! بابا تو همه ی تقویمای آلاین امسال سال کبیسه اس.. تو تقویم میلادیم سال کبیسه اس! اما الان رفتم تو تقویمی که از ایران اوردم نگاه کردم دیدم امسال اسفند 29 روزه اس!! حالا جدی مطمئنی کبیسه نیست؟؟؟

Anonymous said...

سلام خانومی
خوبی؟
بابت این چند روز و همچنین دیشب معذرت میخوام که نیومدم
انقدر درگیرم که نگووووو
دوست دارم با هم حرف بزنیم
اما نه تو این روزهای پر از درگیری
دوست دارم سر فرصت بشینیم و با هم یه گپ خودمونی بزنیم!
...
سال نوت مبارک عزیزم
انشاالله سال خوب و پر برکتی باشه برات

Anonymous said...

خوشمل من .. دخملک تمیز من .. سال نویت مبارک .. امیدوارم سال جدید سالی سرشار از خوشی و تندرستی و سلامت باشد .. به همراه خانواده عزیزت .. دوستت دارم هزارتا