Saturday, March 1, 2008

ذکر مصیبت

من نمی دونم این زنک (خانم دکتر!) چه بر سر لثه ی من آورده که باز شروع کردم به مسکن خوردن.
دیروز تا جایی که می شد تحمل کردم ولی کم آوردم. مهمون هم داشتیم و بنده در حال غش و ضعف و بی حالی سیر می کردم. نا نداشتم دهنم را باز کنم تا مسکن ها اثر کردن.
حالا هم از صبح تحمل کردم ولی دیگه تحمل ندارم! دهنم، دندونهام، لثه ام، یه طرف صورتم دررررررررررررد می کنه :(
تو دهنم پر ه آفت شده.. آنتی بیوتیک ها را هم سر وقت می خورم.

فردا نوبت دارم تا این بخیه ها را در بیاره !

پ.ن: من یه تی بگ چپوندم رو لثه ام به توصیه ی پروانه جونم. الان تمام آفت های موجود بر روی لثه و دور و برش دارن فریاد بر می آرن از درد. ته دهنم - اونجایی که زبون کوچیک موجوده، قسمت بالاش که می شه سقف دهنم - درد گرفته. حلقم هم خشکه و حس سوزش و تشنگی دارم ولی چون تی بگ توی دهنمه اصلن حس آب خوردن هم ندارم! حالا قبل از اینکه خفه بشم می رم آب می خورم!
اینجوری که داره پیش می ره به زودی کلکسیونی از درد و مرض های دهان و دندان را می تونم کسب کنم!

7 comments:

Anonymous said...

مرسي از دعوتت عزيزم. بايد برم بهش فكر كنم.
اگه ديدي خانم دكتر راه نمياد يه اس ام اس خرجشه. خودم ميام رديفش مي كنم زنيكه رو!

Anonymous said...

يه دكتر درست حسابي ميخواي بهت معرفي كنم؟

Anonymous said...

خانم یا آقای دیدار اینم مثلن دکتر خوبه بوده که این بلا سرم اومده! ولی از این به بعد یعنی فردا که برم و بخیه ها را بکشه.. نمی رم پیشش دیگه
مرسی از لطفتون

Anonymous said...

نکنه درای ساکت شده باشی؟! لثه هات به هم میان؟ زخمت خوب شده؟ بوی خاصی نمیده؟ نمیخواد تا فردا صبر کنی . همین امروز برو پیشش. اگه داری ساکت شده باشی یه مدت باید بری و بیای تا خوف بشی.

Anonymous said...

سیلام
ووی چقد تند تند مینویسی ... فکر ما بازنشسته های تنبل هم باش :دی
.
واسه دندونت هم باید میومدی پیش خودم ... دردش یه انبردست بود و یه سوزن نخ :دیییی

Anonymous said...

من بمیرم الهی ... دنیا جونم ... هی دارم فکر میکنم باید چی کار کنی ... اگر انقدر درد داری بخیه را نباید بکشه .. چون تا الان باید خوب شده باشی ... فردا ازش بپرس چرا من انقدر درد کشیدم ... رک و راست .. بهش بگو به نظر من این نرمال نیست ... بمیرم الهی .. می بوسمت خوشملم
بهترین مسکن دندون همون ادویل یا بروفن است .. می بوسمت

Anonymous said...

آخ ببین یک کاری بکن یک تی بگ را خیس کن بگذار روی لثه ات ... جایی که زخمه ... الان با اون قسمت چیزی که می خوری ؟ نه ؟؟ تیین داخل تی بگ برای جوش خوردن و التیام لثه خیلی موثره .. اینجا به کسانی که دندونشون را کشیدن توصیه می شه ... اگر غذا می خوری و اون قسمت روش مرهم نداره تی بگ را بگذار ..